Wiedza

Pasja uczenia się przez całe życie. Wykorzystywanie wiedzy do skutecznego działania i rozwiązywania problemów.

Odpowiedzialność

Osobista motywacja do rozwoju, angażowanie się w zdobywanie wiedzy.

Zaradność

Samodzielność, aktywność, przedsiębiorczość, umiejętność planowanie i przeprowadzania projektów

Twórczość

Działanie w niekonwencjonalny, kreatywny sposób. Realizacja kreatywnych projektów. Twórcze wyrażanie siebie

Dobro wspólne

Poszanowanie dla prawa oraz reguł rządzących życiem i funkcjonowaniem szkoły, dotrzymywanie słowa, dobra komunikacja i budowanie relacji z innymi, wrażliwość społeczna, empatia, kierowanie się dobrem drugiego

Życzliwość

Pogoda ducha, otwartość, koleżeńskość, tolerancyjność, dialog i rozwiązania ugodowe zamiast eskalacji konfliktów.

GOŚCIE

Jeżeli myślisz o zapisaniu swojego dziecka do naszej szkoły, tutaj znajdziesz kilka informacji.

RODZICE

Jeżeli jesteś rodzicem naszego ucznia, na tej stronie szybko znajdziesz podstawowe informacje.

UCZNIOWIE

Jeżeli jesteś uczniem naszej szkoły, tutaj znajdziesz garść przydatnych informacji.

Najnowsze wiadomości

Projekt „Drzewo genealogiczne”

Projekt „Drzewo genealogiczne”

Najlepsza drużyna to moja rodzina! 🙂 Projekt "Drzewo genealogiczne"  w wykonaniu uczniów z klasy 2b 🙂 🙂 🙂 "Do ludzi możesz po rozum pójść ale do mamy pójdziesz po serce. Tata nauczy by nie podstawiać nóg, dziadek nauczy, jak podawać ręce".    :)...

Ciepłe i Puchate w naszych klasach

Ciepłe i Puchate w naszych klasach

W tym tygodniu do wszystkich klas I-III zawitał gość z niezwykłym prezentem. Odwiedziła nas Pani Dyrektor z historią o Ciepłym i Puchatym. Każda klasa, otrzymała woreczek, do którego będziemy zbierali Ciepłe i Puchate, broniąc wstępu do klasy Zimnemu i Kolczastemu. ...

Druga edycja korridy ortograficznej

Druga edycja korridy ortograficznej

„Bierzemy byki za rogi” czyli druga edycja korridy ortograficznej trzecioklasistów. Pandemia pokrzyżowała nieco nasze plany. Po dłuższej niż planowaliśmy przerwie uczniowie klas trzecich znów wzięli udział w dyktandzie podsumowującym utrwalany aktualnie materiał...

Miłość?

Miłość?

A co to właściwie jest miłość? Posłuchajcie, a wszystko  stanie się jasne:) https://photos.app.goo.gl/VfhmK5CtZyCzG57P8

Lektura obowiązkowa na ten tydzień!!!

Lektura obowiązkowa na ten tydzień!!!

Młodzi reporterzy, już po raz kolejny w ramach projektu "With eyes wide open" częstują nas kolejną porcją świeżutkich artykułów. Może masz ochotę na gry komputerowe, albo odrobinę wiosny? A może interesujesz się architekturą i science? Walentynki tuż tuż :)...

Walentynki w klasach 2a i 2b

Walentynki w klasach 2a i 2b

W klasie IIa i IIb od początku lutego trwały przygotowania do Walentynek. Uczyliśmy się okolicznościowej piosenki, wykonywaliśmy laurki dla najbliższych, ozdabialiśmy salę, staraliśmy się każdego dnia zrobić jakiś miły gest życzliwości wobec kogoś z klasy lub rodziny,...

Tydzień walentynkowej aktywności kl. 1b

Tydzień walentynkowej aktywności kl. 1b

To był słodki tydzień przeplatany walentynkowymi aktywnościami. Klasa 1b robiła pączki 🥯 od których nikt nie przytyje 🤭. Doskonaliliśmy również cukiernicze umiejętności ozdabiając pyszne babeczki 🧁. W piątek trafiła nas strzała Amora zwiastując zbliżające się...

Małopolski Konkurs Informatyczny „Od algorytmu do programu”

Małopolski Konkurs Informatyczny „Od algorytmu do programu”

Miło nam poinformować, że do etapu wojewódzkiego w Małopolskim Konkursie Informatycznym „Od algorytmu do programu” zakwalifikował się Marcin Chwastek z klasy 8b. Opiekun: Iwona Minorowicz. Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów! 🙂

ks. prof. Józef Tischner

Pewnego razu ksiądz Tischner, w trakcie kazania dla dzieci, które prowadził  jak zwykle ze swoim misiem Bartkiem, wyjaśniał słowa „Nie samym chlebem żyje człowiek”. Ksiądz Józef zapytał dzieci, jakie znają pokarmy dla ciała. Dzieci oczywiście wymieniły wszystkie możliwe przysmaki: pączki, czekoladę, naleśniki. „No dobrze”, mówi ksiądz. „A pokarm dla serce?” Zapadło milczenie. Po chwili jeden z chłopców wyciągnął rękę i zawołał: „Wiem! Pomidory!”. I wtedy cały kościół się roześmiał. Ale ksiądz nie chciał, żeby chłopcu zrobiło się przykro, więc położył mu rękę na ramieniu i mówi: „Wiesz, pomidory to także pokarm dla ciała. Ale kiedy ktoś komuś zrobi radość, to jest pokarm dla serca. Widzisz, jaką radość zrobiłeś wszystkim? To jest właśnie pokarm dla serca”
(Wojciech Bonowicz w Rozmowy z dziećmi kazania niecodzienne)

więcej…

Wychowują jedynie ci, co mają nadzieję. Do tego należy dodać: wychowują, kształtując nadzieję wychowanków.

ks. Józef Tischner

KONTAKT

600-952-274

12 411 40 10

12 417 37 86 (fax)